5 saveta za blog koji podržava online prodaju

5 saveta za blog koji podržava online prodaju

Zašto je blog uopšte potreban kod online prodaje? Koliko se na taj način može zaraditi? Na koji način se uloženo vraća poslovanju, i na kraju krajeva, da li se to uopšte isplati!?

Sva ta, i mnoga druga pitanja muče vlasnike firmi, menadžere i sve one koji su se upustili u vode online prodaje.

Na sva ta pitanja imamo jedan odgovor – oni koji su svoju online prodaju podržali blogom shvatili su da se to svakako isplati, čak vam mogu dati i statističke podatke koji govore u prilog tome. Sumirajući broj poseta koje su dobili na osnovu tekstova na svom blogu i uzimajući u obzir koliko je takvih poseta završeno kupovinom na sajtu, mnogi online shop-ovi su više nego zadovoljni rezultatima. Naravno, pritom mislimo na analiziranje godišnjeg poslovanja. Da bi efekti ovakve marketinške aktivnosti bili vidljivi potrebno je vreme i strpljenje. Toga morate biti svesni sa skoro svakom marketinškom alatkom koju budete koristili. Ništa se ne dešava preko noći, pa tako ni prodaja neće doživeti svoju eksploziju sa prvim blog tekstom koji objavite.

Ukoliko ste sa tim načisto, onda se sigurno pitate šta je to što čini blog online shop-a toliko korisnim. Daćemo vam 5 valjanih razloga da kreirate blog i aktivno ga koristite u svom poslovanju.

1. Prvi razlog da blog uzmete u obzir jeste činjenica da ga imaju neki od globalno poznatih online shop-ova, kao što su AliExpress, Ebay ili Amazon. Njihovo uspešno poslovanje je samo po sebi garancija da je njihova marketinška strategija pouzdana.
2. Internet nije mesto gde će vas naći samo mladi, to pravilo odavno više ne važi. Morate biti svesni da vaši potencijalni kupci mogu biti podjednako i penzioneri i tinejdžeri. A kojim putem će oni stići do vas, to je novo pitanje. Upravo blog može biti put koji će povećati posetu i prodaju.
3. Blog je odličan način da sublimirate sve odgovore na nedoumice vaših klijenata. Oni vam ujedno mogu biti inspiracija za teme, a za uzvrat ćete u njihovim očima steći status brenda koji brine o svojim klijentima.
4. Iako to više nije toliko nepoznat teren, i dalje postoje ljudi koji se boje svih pravnih začkoljica oko poručivanja robe, plaćanja pouzećem, bezbednosti na internetu. Ukoliko uspete da im razbijete sumnje oko bilo kog od ovih problema, pretpostavljamo da će se radije odlučiti da baš kod vas obave kupovinu.
5. Na kraju, ukoliko vaša online prodaja ima veze sa praznicima ili nekim aktuelnim događanjem u gradu ili regionu, opet je blog odličan način da o tome govorite na suptilan i nenametljiv način.

Ukoliko vas ova tema zaista interesuje, još korisnih saveta možete čuti od Aleksandre Petrovski, koja će vam govoriti o pisanju bloga u poslovne svrhe na IT konferenciji Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs