7 psiholoških trikova da prodate online brže i bolje

7 psiholoških trikova da prodate online brže i bolje

Brojna istraživanja pokazala su da prilikom kupovine podsvest igra važnu ulogu. Uticaj emocija na svaku našu odluku je od presudnog značaja, pa tako i kada kupujemo neki proizvod. Krenimo od činjenice da nas kupovina usrećuje, a to nije slučajno, jer se u našem mozgu oslobađa velika količina dopamina koji izaziva osećaj prijatnosti i sreće, jer smo za sebe učinili veliko delo. Kupili smo proizvod koji nam možda i nije preko potreban, ali je marketing učinio svoje, a da toga nismo ni svesni.

Da biste na neki način uspeli da shvatite šta igra važnu ulogu prilikom formiranja marketinške kampanje i kako psihologija kupaca funkcioniše, obratite pažnju na 7 tačaka koje su predstavljene u infografiku.

 

 “7 psiholoških trikova da prodate online brže i bolje” is locked 7 psiholoških trikova da prodate online brže i bolje