7 saveta kako da povećate prodaju putem Instagrama

7 saveta kako da povećate prodaju putem Instagrama

Da li znate da će Instagram ove godine napuniti 7 godina svog postojanja? Za tako kratko vreme postao je jako popularna društvena mreža, sa više od 500 miliona aktivnih korisnika širom sveta.

Mislim da smo vam u ove dve rečenice već dali dovoljno jak razlog da koristite Instagram kako bi povećali svoju prodaju. U daljem tekstu delimo sa vama savete za maksimalno iskorišćenje sjajnih potencijala koje pruža ova društvena mreža.

1. Vodite računa o kvalitetu slika

Logo Instagrama je fotoaparat, a suština ove platforme fotografije. Ako ih već postavljate, neka to budu fotografije visokog kvaliteta. Možda mislite da vam je za to potrebna jako skupa oprema. Naprotiv, danas su i smart telefoni opremljeni kamerama sasvim zadovoljavajuće rezolucije. Pravite puno slika, kako biste imali mogućnost da izaberete samo najbolje koje ćete postaviti. Obratite pažnju na osvetljenje, slikajte nešto iz različitih uglova, sve dok ne dobijete željeni rezultat. Još jedan savet: nemojte komplikovati previše sa obradom slike, jednostavnije je bolje.

2. Takmičenja

Ljudi vole da učestvuju u takmičenjima, a na Instagramu ih možete pozvati da učestvuju u njima na različite načine. Ono što nam je već poznato sa Facebook-a jeste poziv da se “lajkuje” neka slika kao uslov za učestvovanje u nagradnoj igri. Pored toga, još popularniji vid takmičenja jeste poziv da se postavi fotografija sa određenim hashtag-om. Naravno, pri osmišljavanju kampanje morate biti kreativni i zanimljivi. Ljudi vole da učestvuju u takvim takmičenjima, ali ne samo zbog nagrade već i zbog ličnog eksponiranja. Zato se potrudite da to bude nešto duhovito, poput kampanje #podeliosmeh koju je organizovao Chipsy .

3. Osim slika, popularan je i video

Mnogi ne razmišljaju o tome, ali i video predstavlja poželjnu formu na ovoj društvenoj mreži. Ukoliko se pridržavate istih pravila kao i kod fotografije, pritom mislimo na kvalitet kamere i osvetljenja, video je sjajna prilika da predstavite svoje proizvode.

4. Ako vas komentarišu, ne odugovlačite sa odgovaranjem

Ako pronalazite komentare ispod svojih objava, onda to znači da su vas ljudi primetili, i to je sjajno. Sada je bitno da i vi reagujete i odgovorite na njihove komentare. Najduže što možete sebi dozvoliti jeste da odgovorite 24 časa nakon što vam je komentar upućen. Čak i to je puno. Ako vam treba previše vremena da odgovorite, ljudi će pomisliti da vas ne interesuje njihovo mišljenje ili pitanje, pa ste u opasnosti da izgubite potencijalnog kupca.

5. Ne ustručavajte se sa hashtag-ovima

Na drugim mrežama koje koriste takođe hashtag-ove, poput Twitter-a, ne preporučuje se korišćenje više od 2 do 3 hashtag-a. Na Instagramu to pravilo ne važi, možete staviti puno hashtag-ova, samo ukoliko ste prethodno utvrdili da su relevantni.

6. Uputite pratioce na vaš sajt

Kako već govorimo o povećanju prodaje, onda je logično da uz sliku ili video koji će probuditi interesovanje postavimo i link koji će im olakšati odlazak do sajta ili online shop-a, kako bi tu kupovinu obavili. Iako je strašno očigledno, mnogi na to zaborave.

7. Emotikoni – novi jezik današnjice

Svako ko je aktivni korisnik društvenih mreža mora da razume i koristi emotikone. Svima su poznati takozvani “smajli” emotikoni, koji prikazuju različita raspoloženja, a sada su u masovnu upotrebu ušla i srca, zvezdice, note, ruke koje aplaudiraju i slično. Ovi simboli koriste se i kao hashtag-ovi, dodavanjem tarabice, i predviđanja su da će njihova upotreba postati dominantna u budućnosti. Ako niste neki poznavalac emotikona, logično je da se bojite da ih koristite, kako se ne bi izblamirali. Proučite neki od vodiča koji možete naći na internetu, kako biste stekli bolju predstavu.

Svi preduzetnici koji žele da saznaju više o tome kako mogu da upotrebe društvene mreže u poslovne svrhe su dobrodošli na konferenciju Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs