Ako pravite hashtag kampanju, onda to uradite na pravi način

Ako pravite hashtag kampanju, onda to uradite na pravi način

Ako već razmišljate o hashtag kampanji, verujem da je glavni razlog za to želja za uključivanjem drugih ljudi koji će se dovoditi u vezu sa vašim brendom i reklamirati vas, takoreći, gratis. Ili u zamenu za prikladnu nagradu.

Sigurno mislite, sve što je vama potrebno je da ljudi na svoje fotografije kače vaš hashtag, dok se na slici smeše sa vašim proizvodom.

Ok, super ste vi to smislili, i, čisto da se zna, niste jedini kojima je to palo na pamet. Nažalost, takva kampanja će imati loš, do skoro nikakav odziv.

Pitate se zbog čega? Pa, upravo zbog toga što je kompletna pažnja usmerena na reklamiranje vašeg brenda. Vaša kampanja kao da poručuje: Slikajte naše proizvode, vi niste toliko bitni. I možda, ali samo možda, dobijete i neku nagradu zauzvrat.

To nije dovoljan motiv da neko preuzme na sebe teret vašeg reklamiranja. Da biste u tome uspeli, morate okrenuti vašu kampanju za 180 stepeni. Fokus sa brenda prebacujemo na te obične ljude. Sada su oni u centru pažnje, a vaš brend im je samo izgovor za to. Možda cela priča zvuči pomalo banalno, ali zaista jeste tako. Nahranite nečiji ego i već ste ga time pridobili.

Ljudi ne žele da pričaju pohvalno o vašem brendu, ali vole priliku da se tako o njima priča. U skladu sa tim planirajte i vašu hashtag kampanju. Osmislite hashatag koji će svako staviti uz neku sliku kojom poručuje “Vidi kako sam ja super faca!”

Da nije tako, Instagram ne bi bio pun slika tanjira iz raznih restorana. Ako to niste slikali, kao da niste ni ručali. Mislite o tome.

O ovoj, ali i drugim temama koje su iz oblasti digitalnog marketinga možete čuti na IT konferenciji Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs