Blog

Prva, za sada i jedina, IT konferencija u Jagodini uspešno je završena. Trudili smo se prethodnih meseci da prenesemo i približimo jagodinskim privrednicima značaj digitalnog marketinga. Sada, nakon održane konferencije, stičemo utisak da naš trud nije bio uzaludan.Pre svega, zadovoljni smo što je konferencija održana...

Svojevremeno je bila veoma popularna emisija "Kefalice" u kojoj su deci postavljali pitanja vezana za razne društvene pojmove i pojave. Odgovori koje su deca davala su bili urnebesni. Ukoliko se dobro sećam, jedno od pitanja je bilo: "Šta su reklame?", a dečje obrazloženje je bilo...

Iskustvo koje današnji korisnici informacionih tehnologija žele da imaju kada dođu u interakciju sa nekim brendom je ono što diktira budućnost digitalnog marketinga.Ono što se trenutno može zapaziti jeste da se ogromna pažnja usmerava na mobilne telefone, što je donekle i očekivano. Nosimo ih svuda...

Dosad smo pričali o korisnosti bloga za SEO optimizaciju, za građenje odnosa sa klijentima i jačanje online reputacije. Sve to i dalje važi, naravno.Ipak, postoji i druga strana cele priče, strana na kojoj se nalazi pisac, a koja je često, u nedostatku bolje reči moram...

Da je internet marketing kampanja najbolji izbor za dopiranje do ciljne grupe potrošača nije više velika tajna. Takođe, to je i najjeftiniji poznati način dolaženja do svesti potrošača. Ipak, da bi ta kampanja bila uspešna, moraju se ispoštovati neka pravila, kako ne biste uzalud očekivali...

Sve češće se u današnje vreme pominje ovo zanimanje. Iako uopšte nije nešto što postoji odnedavno, kod nas još uvek dovodi ljude u zabunu. Najčešće se pogrešno dovodi u vezu sa autorskim pravima (eng. copyright), jer se pri izgovaranju i ne čuje jasno razlika između...

Već smo pominjali da je posedovanje poslovnih profila i stranica na društvenim mrežama veoma korisno za širenje svesti potrošača o vašem brendu, kao i za poboljšanje SEO optimizacije. Samo njihovo kreiranje nije zahtevan zadatak i ne razlikuje se mnogo od otvaranja ličnog profila.Ono što je...

Ukoliko ste početnik u online prodaji i marketingu, ideja o sastavljanju email newslettera može delovati zastrašujuće. Pitanja kao što su: Kako da započnem newsletter? Sta tačno treba da sadrži newsletter? Kao i mnoga druga, kriju se u nastavku ovog teksta.Ono što treba da znate je da...

Za rangiranje sajtova i stranica Google u obzir uzima preko 200 faktora. Pomalo je nerealno pokušavati da se lično pobrinemo za svaki od njih. Osim toga, nisu ni svi faktori podjednako važni. Mi ćemo vam skrenuti pažnju na one na koje možete lično uticati i...