Blog

Digitalni marketing iz godine u godinu dobija nove oblike i prioritete. Od toga koliko ste sposobni da se adaptirate na nove promene, zavisiće i to da li je za vas ovo dobra ili loša vest.Jedna od popularnih marketinških formi je i video marketing, i poslednjih...

Kada je reč o digitalnim medijima, svesni smo da je vizuelni utisak koji ostavljamo dominantan. Koliko god dobar bio neki tekst koji smo napisali, bez dobre slike, malo ko će se zaustaviti da malo bolje pogleda o čemu se tu radi. Takva je pažnja današnjeg...

Zašto je blog uopšte potreban kod online prodaje? Koliko se na taj način može zaraditi? Na koji način se uloženo vraća poslovanju, i na kraju krajeva, da li se to uopšte isplati!?Sva ta, i mnoga druga pitanja muče vlasnike firmi, menadžere i sve one koji...

Odgovor je da pravog recepta nema.Kao što nisu sve objave iste, tako ni reakcije na njih neće biti iste. Naš savet je da ukoliko procenjujete da bi tema onoga što objavljujete na društvenim mrežama mogla da podstakne komentare koji će dovoditi u pitanje istinitost i...

Da nije dovoljno samo dodati naslovu reč SKANDALOZNO, to već i ptice na grani znaju. Ne da nije dovoljno, čak nije ni poželjno. Te "trikove" za privlačenje pažnje publika smatra jeftinim i odavno prevaziđenim.A kako onda zaista nastaju odlični naslovi? Najbolji savet koji vam možemo...