Budućnost digitalnog marketinga

Budućnost digitalnog marketinga

Iskustvo koje današnji korisnici informacionih tehnologija žele da imaju kada dođu u interakciju sa nekim brendom je ono što diktira budućnost digitalnog marketinga.

Ono što se trenutno može zapaziti jeste da se ogromna pažnja usmerava na mobilne telefone, što je donekle i očekivano. Nosimo ih svuda i više ih ne koristimo samo za razgovore i slanje poruka. Služe nam i za email, društvene mreže, deljenje sadržaja, navigaciju i tako dalje. Neke popularne platforme su to prepoznale na vreme i prilagodile se očekivanjima korisnika.

Tako je odnedavno Facebook predstavio novi reklamni alat – ChatBotove. Oni predstavljaju inovaciju u interakciji između brendova i više od milijardu potrošača koji se nalaze na Messengeru. Ovaj računarski program koristi veštačku inteligenciju da oponaša razgovor sa ljudima. I ne samo to, pamti podatke iz ranijih razgovora, što komunikaciju čini bržom i efikasnijom, a za firme predstavlja ogromnu uštedu vremena i novca koje su ulagali u korisničke servise.

Tehnologija odlazi korak dalje, pa se i ogledala pretvaraju u interaktivnu površinu, pretvarajući se u touchscreen koji pokreće najsavremeniji iOS operativni sistem. Tako toaleti u tržnim centrima i kabine u buticima postaju reklamni panoi, pored svoje osnovne funkcije.

Brendovi će imati mogućnost da se povežu sa klijentima i pritom stvore poboljšano korisničko iskustvo, ukoliko pametno iskoriste nove tehnologije. Treba imati na umu da je pažnja potrošača sve kraća i da se moraju pronalaziti alterenative za dolaženje do njih.

Budućnost digitalnog marketinga će, između ostalih, biti i tema na IT konferenciji Jagodrom, te je to idealna prilika da saznate šta nas sve očekuje u budućnosti na ovom polju. Registrujte se na www.jagodrom.rs