Kako da stvorite profesionalni autoritet na internetu

Kako da stvorite profesionalni autoritet na internetu

Možda ste primetili da mnogi sajtovi na svom blogu ili profilima na društvenim mrežama dele savete kako da nešto uradite, odajući vam svoje trikove. Sad kada smo Vam na to skrenuli pažnju na ovaj način, možda vam zvuči kontradiktorno da vam neko pokazuje kako da sami uradite nešto što je mogao da uradi za vas i da vam za to naplati. Logično, zar ne?

Ipak, ljudi to svesno rade i od toga čak imaju korist.

Pitate se, kako?

U pitanju je poznavanje psihologije ljudi. Mnogo je njih koji će želeti da se informišu o nečemu. Veoma malo je onih koji će to zaista i do kraja primeniti. Takođe, nešto može delovati jednostavno dok to rade vešte ruke profesionalca kome je trebalo dugogodišnje iskustvo da stekne tu spretnost. To što ste nekome korak po korak objasnili kako se nešto radi, ne znači da će mu iz prve uspeti da to i ponovi. Ali će zato vama uspeti da izgradite kredibilitet i autoritet u svojoj niši. Potvrdićete da ste profesionalac, a to će biti glavni okidač da se odluče baš za vas u trenutku kada im vaš proizvod ili usluga budu bili potrebni. Samim tim se uvećava i broj ljudi koji će čuti za vas i pratiti vaš rad, a to vam je, priznaćete, najbolja moguća reklama i preporuka.

Više o marketingu na društvenim mrežama govoriće vam stručnjak iz ove oblasti, jedan od predavača na IT konferenciji Jagodrom, Petar Vasić. Registrujte se na www.jagodrom.rs