Landing page, storytelling i Call to Action – zašto vam je sve to potrebno?

Landing page, storytelling i Call to Action – zašto vam je sve to potrebno?

Zato što najbolje funkcionišu kada se spoje u jednu celinu.

Zato što je to nešto što je definitivno naslednik klasičnih sajtova koji su se po ustaljenom pravilu sastojali od menija koji vam daju informacije o firmi, galerije slika i kontakt stranice. Dobar sajt danas predstavlja veći broj landing stranica, koje govore o svakom proizvodu pojedinačno.

A kako to rade? Uvode vas u priču o proizvodu i drže vašu pažnju kroz građenje priče od sitnijih detalja do konkretnih zaključaka. To je trenutak kada na scenu stupa storytelling. Stručnjaci tvrde da landing stranica treba da bude duga, i da na jednom mestu okupi sve podatke koje bi neko želeo da sazna o konkretnom proizvodu. Do nedavno je važilo mišljenje da sve veće celine treba deliti na više stranica, ali se na sreću ubrzo shvatilo da smanjivanjem i “seckanjem” sadržaja delimo i smanjujemo pažnju čitaoca. Landing page je nešto poput dobre torte – nećete nikome ponuditi da proba samo korice, čokoladni fil, ili višnjicu na šlagu, zar ne? Poslužićete mu celo parče torte, sa svim sastojcima, jer samo tako može osetiti pravi ukus tog dezerta.

Na kraju dobro ispričane priče, koja je uspela da održi pažnju čitalaca, stoji poziv da nešto preduzmu. Šta god da želite da njihova akcija bude, Call To Action će im to ponuditi dok su još “zagrejani” za priču. Malo, ali moćno dugmence, koje pravi ogroman napredak u interakciji sa čitaocem.

Dodaćemo i to da je kreiranje landing stranica odlično za one firme koje raspolažu manjim asortimanom. Suludo je praviti landing stranice za sajt koji prodaje 10 hiljada različitih artikala. U ovakvom slučaju, bolje je odlučiti se za forsiranje pojedinih proizvoda u koje se posebno uzdate da će se istaći bolje nego drugi.

Ako želite da saznate više o ovoj temi, posetite IT konferenciju Jagodrom, i poslušajte šta na tu temu ima da kaže Branimir Cigale, osnivač “POSH 33”, agencije za integrisani internet marketing.. Registrujte se na www.jagodrom.rs