Pitate se šta je to copywriter? Evo objašnjenja

Pitate se šta je to copywriter? Evo objašnjenja

Sve češće se u današnje vreme pominje ovo zanimanje. Iako uopšte nije nešto što postoji odnedavno, kod nas još uvek dovodi ljude u zabunu. Najčešće se pogrešno dovodi u vezu sa autorskim pravima (eng. copyright), jer se pri izgovaranju i ne čuje jasno razlika između ovih reči.

A copywriter je zapravo pisac. I to ne bilo kakav pisac. On mora biti nadaren i za pisanje i za marketing. Sve ono što ćete pročitati ili čuti u nečijoj reklamnoj kampanji pažljivo je smislio i uklopio copywriter.

Malo ljudi zaista razmišlja o tome kolika je uloga onoga ko se bavi ovim tekstovima. Prva asocijacija na dobru reklamu je upečatljiva slika, vesele boje ili neki poznati glumac koji reklamira neki brend. Ali, zamislite sve to što smo nabrojali bez ikakvog teksta koji treba da se čuje ili pročita. Beskorisno, zar ne? Copywriter je osoba koja će udahnuti dušu svakoj reklami, prodajnoj strani, newsletter-u…

Ove ljude smatraju “ljudima iz senke” jer, iako su krajnje neprimetni u čitavom procesu stvaranja, njihov uticaj kroz pisanu reč ima ogroman psihološki uticaj na publiku, pa se smatraju i najbitnijom karikom u reklamnoj kampanji. Dobar pisac će znati da pronikne u ljudske slabosti i tu pronađe nit za početak svoje priče.

Detaljnije o tome šta se sve očekuje od copywriter-a govoriće vam Aleksandra Petrovski na IT konferenciji Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs