Zašto je korporativni blog važniji nego što mislite

Zašto je korporativni blog važniji nego što mislite

Iako nekim stranim kompanijama nije neophodno to dodatno objašnjavati, u Srbiji je i dalje svest o potrebi posedovanja korporativnog bloga na jako niskom nivou. Postojanje sajta kompanije samo po sebi više nije dovoljno, i to je nešto sa čime ovdašnji vlasnici firmi počinju polako da se upoznaju.

Kao jedan od glavnih segmenata internet marketinga, blog je, pored društvenih mreža, glavno sredstvo komunikacije sa vašim postojećim i budućim klijentima. A ako hoćete da ta komunikacija bude prijatna i uspešna, morate kroz svoj blog pokazati ljudsku stranu vaše firme. Pitate se: kako?

Pre svega, kroz iskren i neformalan pristup. Dozvolićete posetiocima vašeg sajta da upoznaju ljude koji čine vaš tim i da saznaju kako protiče jedan njihov radni dan. Time otvarate publici mogućnost da se sretne sa pokretačkom snagom vaše firme koju čine ljudi, poput njih samih. Više nećete biti samo logo koji krasi ulaz u vašu firmu. Sve što se tiče ovog tipa blog tekstova odnosi se na prezentovanje kompanije i na prvom mestu je svakako komunikacija.

Ako pored građenja odnosa sa klijentima želite istovremeno da utičete i na vidljivost vaše kompanije na internetu, ne bi bilo loše da osim ovakvih ličnih tekstova u kojima vaša kompanija otvara dušu, počnete i sa objavljivanjem tekstova koji nude savete i rešenja za različite probleme iz vaše niše. Kod ovakvih tekstova možete se fokusirati na ključne reči koje će vaš kompanijski blog dobro pozicionirati u pretrazi, a vama dovoditi upravo ciljne grupe potrošača – one koji su do vašeg bloga došli tražeći rešenje baš za ono čime se vaša kompanija bavi. Sjajna prilika da pokažete stručnost i brigu o svojim klijentima.

Bili vi spremni ili ne, korporativni blog je nešto što počinje da poprima ozbiljnije razmere i kod nas, te se njegova neophodnost ne sme zanemariti. A što ranije postanete svesni koliko koristi vaš online marketing može imati od posedovanja bloga, i uopšte takvog sadržaja koji možete deliti sa fanovima na društvenim mrežama, to ćete manje vremena provesti u digitalnom mraku. Nemojte čekati da se stvari dese same od sebe, krenite im u susret, prilagođavajte se savremenim marketinškim tokovima. Isplatiće se, verujte nam na reč.

A koliko je njemu posedovanje bloga pomoglo objasniće vam Nusret Nuhanović, jedan od predavača na IT konferenciji Jagodrom. Registrujte se na www.jagodrom.rs